CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

neděle 18. prosince 2011

BLog s hádankou.

Co je to?





Vyloupne se jako kouzelný oříšek pro Popelku.



A na svět kouká nákupní taška.









Opět ušito dle Bellet design pro časopis Marina a Marina Quilt.
Dostane ji tchýňka pod stromeček.

4 komentářů:

Katka

Kláro, moc se Ti povedla, je pěkná :-))

Korfela

Klárko, tak ta je naprosto úchvatná ... tyto látečky miluju ...přesně jsi se trefila ... krásná!

Zuzulik

Jéééé, ty máš vánočně laděnej blog nově, že. Krááása. Já zrovna mám taky taštičku rozešitou, ale nejsem moc nadšená z látky. Zjistila jsem, že mám samé půl yardy a nedám dohromady pořádnej kusanec látky. Ta tvoje je překrásnááá !!! pa ♥ Zuza :o)

Zuzulik

Klárko, jukni ke mně na blog, čeká tam na tebe překvapení :o)

http://handmadebyzuzulik.blogspot.com/

Okomentovat