CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

neděle 7. srpna 2011

Spanilá jízda peněženek...

Takže,nedávno ve středu mi jedna moje dávná známá psala, jestli bych ji stihla ušít do pondělí 6 peněženek. Kývla jsem na to.
Nejprve jsem ji nafotila látky, ze kterých jsem byla ochotná šít (čili jsem nefotila krásné celé yardíky :-D ). Vybrala si docela dobré látky. Všechny peněženky se mi šily dobře, protože se mi vybrané látky líbily a jsem ráda, že jsem mohla konečně ušít puntíkatou hnědo-tyrkysovou. Na tu jsem se těšila nejvíce :-)
Ve středu jsem si všechny naměřila a nastříhala a večer jsem stihla ještě jednu i ušít (jen ne ručně sešít). A pak už to šlo jako po másle. V pátek večer jsem začala ručně sešívat a v sobotu kolem 14hod byly všechny hotovy. Mám z nich radost. Večer jsem vyrobila děkovné kartičky a v neděli dopoledne jsem je předala.  

Cena peněženek je 350Kč.















A děkovné kartičky nemohou chybět:


0 komentářů:

Okomentovat