CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

neděle 7. srpna 2011

RUKODĚLNÁ DÍLNA SE SCRAPEM...

... tábor Řadov - rodiče s dětmi...
... Jela jsem tam s velikou chutí a moc jsem se tam těšila. Proč? Protože jsem věděla, ,že tam budu dělat něco, co mě moc těší a naplňuje a hlavně jsem věděla, že tam uvidím 3kamarády, které jsem 10 let neviděla. Těch kamarádů bylo nakonec 5 a večer se mi nechtělo jet domů. Měla jsem slzy v očích, že již musím odjet. ALe zase se mi už stýskalo po Bruníkovi :) Kamarádi  byli užasní, děti jim dospěli a mezitím se jim i narodily ještě další děti, což jsem vůbec nevěděla. :-) Bylo to úžasné setkání po letech. V pátek se za nimi jedu podívat znovu i s Bruníkem. Chtěli jej vidět :)
Maminky s dětmi vyrobily myslím že opravdu povedené kapsy na fotky. Jednu jsem si zapomněla vyfotit (a to byla zrovna kapsa dle mého gusta). Jedna maminka si na mě vzala telefon. Dělá v městské knihovně,kde dělají různé workshopy a měly by o mě zájem. Tak nevím,jen vím, že musím na sobě hodně,hodně zapracovat, abych jim tam pak předvedla větší kvalitu!

První ukázky jsou moje práce,které jsem vezla na ukázk.






A toto jsou již práce maminek a jejich dětí:














0 komentářů:

Okomentovat