CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

sobota 9. července 2011

Jak mi hořela koudel u prdky...

... A opravdu málem shořela :-) Naštěstí vše dobře dopadlo:
... V neděli jsem objednala potahovací hmotu s tím, že jsem si zaplatila dražší doručení PPL, aby tu byla do druhé dne. Tak jsem si říkala. V pondělí to připraví, úterý-středa volno, ve čtvretek ji tu mám. Ve čtvrtek mi volá paní z obchodu, že mi chystá tu objednávku (já v duchu - do prdky) a že pro mě nemá formu, kterou si také objednávám. Tak jsem ji řekla, že formu fakt nepotřebuji, to že si poradím, ale tu hmotu, tu fakt v pátek potřebuji. Říkám jí:" Víte, mě, jak se říká, hoří koudel u prdele." Paní se začala smát a řekla,ž e to hned expeduje a v pátek to snad mám doma. Já si říkám, no, ne snad, ale určitě. V pátek jsem rozkrojila korpusy, promazala krémikem, dala do lednice a už jsem jen čekala. Občas mi PPL vozí balíčky k nám do hospody, tak jsem jim tam řekla, ať mi kdyžtak okamžitě volají, že to nutně potřebuji. Bylo 12hod, 12:30, 13hod, 13:30 a furt nic. Tak jsem začala potahovat tím zbytkem hmoty, co jsem měla doma. Na jeden největší dort nevyšlo. 14hod - nic. Tak jsem volala kamarádce,co také peče dorty, jestli náhodou nemá navíc hmotu. Měla cca 1,5kg,což mi stačilo, ale příchuť třešen. Jsem říkala, nedá se nic dělat, bílá hmota je, jen holt není mandlová. Domluvily jsme se, že jakmile mi Bruník vstane, tak se u ní pro to stavím. Bruník vzhůru, přebalila jsem ho, oblékla a najednou telefon - tak tu máš v hospodě ten balík. JUPÍ :-) PPLce řekla náš číšník, at mi to doveze domů, že na to akutně čekám a on mu řekl, že toho má fkat hodně a nenamáhal se mi to dovézt. Takže koudel neshořela, dorty dopadly asi dobře, nevěsta byla spokojená, dostala i gratulaci a za chvilku už mají obřad :-)



0 komentářů:

Okomentovat