CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

pátek 3. června 2011

Pro "mamku" :-)

... achich, achich, achich je moje srdeční záležitost...

... je to opět zmenšená cestovní taška. Včera moje známá, kterou důvěrně oslovuji "mami" zjistila, že šiji tašky. Zeptala se mě, zda bych nestihla do soboty pro její dceru k narozeninám. Kývla jsem , že ano. A ona sáhla po látce, kterou jsem měla schovanou pro svojí tašku :) Achich, achich, achich. Protože mám "mamku" moc ráda, tak jsem svou látečku věnovala a budu u Bell vyhlížet, až ji zase dorazí.
A nyní nastupuje další achich, achich, achich - Bruník si hrál s kabely od foťáku a pravděpodně jej oslintal tak, že je už nerozchodím a budu muset pořídit nový a fotečky zůstanou zatím ve foťáku . Achich, achich, achich. - Tento problém je vyřešen - dnes jsem koupila ČTEČKU KARET a tu budu před ním střežit :-)

Ušito dle Bellet design a umístění přední kapsy je inspirace u Kačenka Mandragora.





0 komentářů:

Okomentovat