CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

pátek 24. června 2011

A je to tu...

... PRVNÍ SVATEBNÍ DORTY JSOU ZA MNOU...

... paní si je už i odvezla a na první pohled byla moc spokojená... Ted ještě jak budou chutnat :-) ... Prý je to pro novomanžele překvapení... Zadání znělo jasně: "NECHÁM TO NA VÁS. VIDĚLA JSEM VAŠE DORTY A MOC SE MI LÍBÍ. JE MI TO OPRAVDU JEDNO, JAK BUDOU VYPADT, VĚŘÍM VÁM." - Dobrý, že? Jako výslužku nám přivezla tři velké kynuté koláče a ještě mi dávala celkem velké spropitné, ale to jsem si fakt nevzala - bylo to takové příjemné třeštiprdlo ta paní. No - učitela /tím je nechci hanět , protože jsem také :-)/.



2 komentářů:

Katka

No Kláří, jsou nááááádherný!!!!! Fakt překrásný!!!
Katka

lm

ahoj,dort je nádherný ,nevěděla jsem že i dobroty mohou být elegantní a tento dort tedy elegantní je.Určitě byl i moc dobrý přeji hezký večer libuše

Okomentovat